I'm a grumpy old woman who likes to read










Friday, February 22, 2008

Tatoeages

Ik zag vandaag een foto van David Beckham in een zwembad. Zijn beide armen zijn vanaf de polsen tot aan de schouders volledig bedekt met taoeages. Nou doet David Beckham op zich me niets, want ik ben niet zo weg van het androgyne type. Ik heb hem trouwens een keer horen praten en dat is wel een heel erg grote afknapper.

Een mooie tatoeage op een doordacht uitgezochte plaats van de anatomie kan heel erg aantrekkelijk zijn, maar dit zag er ronduit belachelijk uit. Het was net alsof hij zijn trui had uitgetrokken en de mouwen was vergeten. Hoe iemand zichzelf dat ooit kan aandoen is voor mij volledig onbegrijpelijk! Vond mevrouw Posh het soms mooi? Heeft hij het daarom laten doen?

Net zo afschuwelijk zijn te dikke meisjes van een jaar of zestien die voor hun verjaardag van hun ouders een tatoeage krijgen. Bij voorkeur een paar enorme vleugels op het achterwerk, zodat wanneer ze bukken en de naveltruitjes omhoog schuiven en de te strakke heupbroek naar beneden, de hele tatoeage inclusief het begin van de bilspleet te zien is.

Zal ik nou die tatoeage wel of niet nemen?

No comments: